قم؛

نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس

همزمان با سراسر کشور در سالروز بازگشت تاریخی امام خمینی به میهن و آغاز دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در مدارس قم نواخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مراسم نواخته‌شدن زنگ انقلاب صبح امروز با حضور صادقی استاندار قم، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، مدیرکل اداره پست استان، معاونان استاندار و برخی از مسئولان استانی به مناسبت آغاز دهه فجر در مدرسه دخترانه حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.

در این برنامه سرود جمهوری اسلامی با همخوانی دانش آموزان اجرا شد و از دانش آموزان برتر توسط استاندار تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب در ساعت 9 و 33 دقیقه صبح روز 12 بهمن سال 57 وارد کشور شدند و پیروزی و سرافرازی کشور و انقلاب اسلامی را برای ما به ارمغان آوردند.

حمیدرضا شیخ‌الاسلام بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نتیجه رشادت‌های همه مردم ایران است، افزود: موفقیت‌های امروز همه مردم و به‌خصوص دانش آموزان در زمینه‌های علمی و فرهنگی نتیجه سرافرازی و سربلندی انقلاب اسلامی است، انقلابی که برای به‌ثمر رسیدن آن تلاش‌ها و رشادت‌های بسیار شده است.

وی با تأکید براینکه وظیفه دانش آموزان خوب درس خواندن است، گفت: شما باید پاسدار انقلاب اسلامی باشید و با درس خواندن و پیشرفت آینده این انقلاب را رقم بزنید، چراکه شکوفایی و توسعه کشور به مدد شما دانش‌آموزان محقق می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: سیاست کلی ما این است که باید همه باهم یاد بگیریم تا بتوانیم کشور را به رشد و ترقی برسانیم و نام جمهوری اسلامی ایران را در دنیا و در میان سایر کشورها بلند کنیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار