آبادان ؛

اجرای طرح «فرشتگان رحمت» و «کاروان سلامت» در دهه فجر

طرح «فرشتگان رحمت» و «کاروان سلامت» در دهه فجراجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛قنواتی رئیس جمعیت هلال‌احمر هندیجان گفت: با همکاری خیرین شهرستان و توسط خانه‌های داوطلبی هلال طرح فرشتگان رحمت در قالب توزیع سبدهای غذای بین اقشار آسیب‌پذیر و کاروان سلامت انجام می‌شود.

عاشور قنواتی افزود: این طرح بدون بهره گرفته از توان مالی دولت و تنها با کمک گرفتن از افراد خیر سطح شهرستان انجام می‌شود.

وی گفت: محتویات هر سبد غذایی شامل گوشت قرمز، برنج، قند، شکر، مرغ، روغن و پنیر است که ارزش ریالی هر سبد معادل 150 هزار تومان خواهد بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر هندیجان یکی از اهداف مهم دو طرح ملی «همای رحمت» که در ماه رمضان و «طرح فرشتگان رحمت» که در ایام دهه فجر و آستانه سال جدید برگزار می‌شود را تامین و رفع قسمتی از نیازهای جامعه هدف دانست و از خیرین درخواست کرد تا واحد داوطلبان جمعیت را در این زمینه یاری کنند.

قنواتی افزود: در ایام دهه فجر چندین برنامه عام‌المنفعه دیگر نیز داریم که یکی اعزام کاروان‌های سلامت و ویزیت رایگان مردم روستاهای محروم و تامین رایگان دارو آنها و دیگری اجرای طرح خادم (خانواده آماده در مخاطرات) است که توسط واحد آموزش جمعیت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در ابتدای اجرای طرح خادم سهمیه این جمعیت 400 خانوار شهری و روستایی است که با مراجعه حضوری امدادگران آموزش دیده به درب منازل مردم علاوه بر آموزش خانواده‌ها، اطلاعات مورد نیاز را برای حوادث احتمالی جمع‌آوری می‌کنند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.