کرمان؛

شاخص و میزان اطاعت از رهبری است

وزیر کشور با اشاره به اینکه علت اصلی استمرار و تداوم انقلاب ،ولایت و رهبری است،گفت : شاخص و میزان انقلاب را باید اطاعت از رهبری بدانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ،رحمانی فضلی در مراسم گرامیداشت آغاز دهه فجر در مصلی کرمان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت : ایران در شرایطی بود که به ویژه آمریکا به پیچیده ترین دستگاه امنیتی مسلح بودند و با سرمایه گذاری عظیمی قصد براندازی انقلاب را داشتند.

وی افزود : به گفته امام معجزه رخ داد که مستضعفین راپیروز گرداند و ما ملت ایران به تبعیت از امام بزرگوار که سرشار از مهربانی ها و خوبی ها و ایمان هستند توفیق این پیروزی را پیدا کردیم.

رحمانی فضلی گفت : در طول 37 سال انقلاب آنچه که ما را در دریای پر تلاطم به سمت ساحل نجات هدایت کرده ،رهبری و ولایت پذیری است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه علت اصلی استمرار و تداوم انقلاب ،ولایت و رهبری است،گفت : شاخص و میزان انقلاب را باید اطاعت از رهبری بدانیم.

وی افزود : مردم به عنوان لشکریان الهی در پیروی از رهبری با مقاومت و استقامت و تداوم ،انقلاب را استمرار بخشیدند.

وزیر کشور گفت: در مسیر 38 سال انقلاب در جایی قرار داریم که بر خلاف همه توطئه ها و نقشه ها می توانیم ثابت کنیم یک ملت با استقامت هستیم.

رحمانی فضلی افزود: در حوزه سیاست خارجی در شرایطی که قرار داریم توانسته ایم تاثیر گذاری مطلوبی را داشته باشیم و مردم مسلمان ،ایران را حامی و پشتیبان خود می دانند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: شاخص ، میزان ، اطاعت ، رهبری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار