جلالیان : مسابقات برون مرزی به اندازه کافی نداریم/ تیم ملی بدمینتون آماده مسابقات دهه فجر است

سرمربی تیم ملی بانوان بدمینتون کشورمان گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد اما با مشکلاتی مانند کمبود بودجه و نبود کافی مسابقات برون مرزی رو به روست.

جلالیان : مسابقات برون مرزی به اندازه کافی نداریم/ تیم ملی بدمینتون آماده مسابقات دهه فجر استفریبا جلالیان سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت این روز های تیم ملی بدمینتون بانوان  کشورمان در راه آماده سازی برای مسابقات دهه فجر عنوان کرد : خوشبختانه تاکنون اردو های پیوسته و خوبی را برگزار کردیم و هم اکنون در حال برگزاری اردو هایی در سه شهر شاهرود ، تهران و زنجان هستیم و قرار است این 3 اردو از 16 بهمن به صورت متمرکز در کمپ تیم های ملی  در تهران برگزار کنیم و به آمادگی نهایی برای حضور در مسابقات برسیم.


وی افزود: فدراسیون تاکنون حمایت های خوبی از ما انجام داده است . به خصوص در این مدت که حمایت خوبی از  استعداد یابی صورت گرفته و ما توانستیم بازیکنان خوبی را شناسایی و پروش دهیم . با این حال مدتی است که ورزش کشور ما با مشکلاتی مانند کمبود بودجه مواجهه است که این موضوع کمی هم به ما ضربه زده است. 

سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان کشورمان در مورد رقابت های دهه فجر بیان داشت: مسابقات دهه فجر زمانی اهمیت زیادی نداشت اما حالا با افزایش اعتبار جایزه آن ما شاهد آن هستیم که تعداد بیشتری از ورزشکاران و تیم های خوب در جهان در این رقابت ها حاضر می شوند . خوشبختانه این روز ها ما در غرب آسیا بهترین هستیم و تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا فاصله مان با رقبای شرق آسیایی مان کمتر شود. 

جلالیان در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا می توان در آینده امیدوار بود که بدمینتون کشور فاصله کمتری با تیم های برتر جهان پیدا کند ؟ گفت :این مسئله به راحتی قابل پیش بینی است . همین حالا هم ما نسبت به 5 سال گذشته وضعیت بهتری داریم و باید تلاش کنیم تا به این روند ادامه دهیم . متاسفانه مشکل بودجعه برای ما بسیار جدی است و بسیاری از بازیکنان ما به همین دلیل نمی توانند به خارج ازایران بروند و رقابتی داشته باشند .

جلالیان در پایان و در مورد دیگر مسابقات بدمینتون برای بانوان تا پایان سال جاری عنوان کرد : مسابقات لیگ دسته یک و اردو های آماده سازی وجود دارد  که بازیکنان با حضور در ان ها می توانند به آمادگی بالایی برسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار