شیراز؛

برگزاری نشست‎های تخصصی نقد کتاب با موضوع انقلاب اسلامی

نشست‎های تخصصی نقد کتاب و نمایشگاه‎های کتاب با موضوع انقلاب اسلامی در دهه فجر در تمامی کتابخانه‎های عمومی فارس برگزار می‏‎شود.

برگزاری نشست‎های تخصصی نقد کتاب با موضوع انقلاب اسلامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعیده ابراهیمی مدیرکل کتابخانه‎های عمومی فارس با بیان اینکه روایتگری، خاطره‎گویی و مسابقات عکاسی و روزنامه کتاب از دیگر برنامه‎ها در این ایام است، گفت: سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه نیز عضویت در کتابخانه‎های عمومی رایگان است و همه علاقه‎مندان می‎توانند تا پایان ساعت اداری امروز به کتابخانه‎های عمومی مراجعه کنند.

ابراهیمی افزود: برنامه‎های دیگری نیز برای این ایام در نظر گرفته شده که با همکاری سایر ارگان‎ها برای استفاده از هنرهایی نظیر عکاسی در ترویج کتابخوانی برگزار می‎شود.

وی به جشنواره استانی با موضوع « کتاب، توسعه و فرهنگ» اشاره و خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری حوزه هنری برگزار می‎شود و موضوع جشنواره آزاد و تعداد آثار ارسالی نامحدود است.

وی تصریح کرد: جشنواره استانی عکس در سه بخش "عکس حرفه‌ای"، "عکس خبری" و "عکس سلفی" برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در هر یک از بخش‌ها شرکت کنند.

علاقه‌مندان به این جشنواره برای ارسال آثار خود تا 30 بهمن ماه  فرصت دارند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.