نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس خارگ

زنگ انقلاب همزمان با ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی، راس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه در همه مدارس جزیره خارگ نواخته شد.

نواخته شدن زنگ اتقلاب در مدارس خارگ
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مراسم روز ۱۲ بهمن‌ماه در مدرسه رزمجو با حضور مدیران و اعضای شورای اداری وجمعی از مدیران نفتی و انتظامی برگزار شد.

دانش‌آموزان مدارس جزیره خارگ  ضمن گرامیداشت این روز، با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، سرود انقلابی را یک صدا سر دادند و جشن انقلاب برگزار شد.

۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران است که این روز هرساله به عنوان نخستین روز دهه فجر، در شهرهای مختلف استان بوشهر جشن گرفته می‌شود.

محمود رضایی بخشدار ویژه خارگ گفت: مراسم دهه فجر امسال با نواختن زنگ انقلاب در ساعت ۹ و ٣٣ دقیقه صبح همزمان با ورود امام خمینی (ره) به میهن در مدارس جزیره خارگ آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای بیان گزارش عملکرد دستگاه‌ها و دولت است تا خدمات و عملکرد دولت تدبیر و امیددر در جزیره خارگ به نحو مطلوب‌تری انعکاس یابد و هر چقدر بتوانیم خدمات دولت را منعکس کنیم خدمات نظام جمهوری اسلامی را منعکس کرده‌ایم.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: مردم شریف و مقاوم جزیره خارگ همواره در برنامه‌های انقلاب حضوری گسترده و پرشور داشته‌اند و امسال نیز شاهد این حضور گسترده خواهیم بود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.