فردی پس از۲۶۷ بار مزاحمت برای اورژانس دادگاهی شد!

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: فردی که بارها از طریق تماس تلفنی با 115، برای اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی، ایجاد مزاحمت کرده و خطوط تلفن آن را اشغال می‌کرد، از طرف دادگاه محکوم و جریمه شد.

فردی پس از۲۶۷ بار مزاحمت برای اورژانس دادگاهی شد!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، غفور راستین اظهار کرد: فردی از تاریخ 29 مرداد تا 26 مهرماه امسال، 276 مرتبه با 115 تماس می‌گرفت و با سوالات بیهوده و وقت‌گیر، خطوط تلفن اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی اصفهان را اشغال می‌کرد لذا در این زمینه به دادگاه شکایت کردیم تا به عمل ناپسند او پایان دهیم.

به گزارش روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، وی افزود: سرانجام دادگاه، این فرد که 81 بار با تلفن ثابت و 195 بار با تلفن همراه برای اورژانس 115 ایجاد مزاحمت کرده بود را شناسایی و به 6 ماه حبس و از جنبه عمومی جرم به 900 هزار تومان جریمه، محکوم کرد.
 
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: متهم، خانمی 40 ساله و متاهل بود که از مشکل اعصاب و روان رنج می‌برد و به دلیل مصرف داروی اشتباهی، بیماری او تشدید شده بود لذا به دنبال ارائه مدارک درمانی وی به دادگاه، از اعمال محکومیت حبس برای او خودداری شد.
 
راستین تاکید کرد: خطوط تلفن 115، خطوطی گره‌گشا و مرتبط با سلامت مردم و نجات‌دهنده جان آن‌هاست و چه بسا، فرد امدادخواه، از خانواده، اقوام و دوستان هریک از ما باشد، لذا توصیه می‌شود از ایجاد مزاحمت برای اورژانس 115 و اشغال کردن خطوط تلفن آن بدون دلیل، پرهیز شود تا جان و سلامت هموطنان‌مان به خطر نیفتد.
 
منبع : ایسنا
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.