سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن:

بهداد بیاید، هفته خوبی خواهیم داشت

علی جباری گفت: بهداد سلیمی از هفته پنجم به ترکیب اصلی تیم اضافه خواهد شد.

سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن: بهداد بیاید هفته خوبی خواهیم داشتعلی جباری سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افزود: با شرایط ایجاد شده هم اکنون فاصله امتیاز تیم ذوب آهن در صدر جدول با تیم دوم ملی حفاری و تیم سوم مناطق نفت خیز به حداقل رسیده است. با توجه به نتایجی که در هفته چهارم لیگ برتر کسب شد باید تاکید کنم که دیگر هیچ حاشیه امنی برای تیم ذوب آهن در صدر جدول وجود ندارد و ما مثل گذشته نمی توانیم به آرامی و در آرامش به رقابت خود با دیگر تیم ها ادامه دهیم.

وی گفت: هفته چهارم لیگ برتر برگزار شد و تیم ذوب آهن نتوانست آنطور که انتظار می رفت پیش رود. با توجه به شرایط تیم پیش بینی می کردم که نتوانیم در شرایط ایده ال در این هفته ظاهر شویم ولی تصور اینکه کیانوش رستمی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم اوت کند و تیم به این شکل امتیاز از دست دهد را به هیچ عنوان نمی کردم.

جباری افزود: با توجه به نتایجی که به ثبت رسید شرایط برای تیم ذوب آهن تا حد زیادی پیچیده شد. با این حال در هفته پنجم از همه توان خود استفاده خواهیم کرد تا به نتایج مورد نظر دست یابیم و با حفظ صدر نشینی به عنوان قهرمانی دست یابیم. بطور حتم شرایط تیم ذوب آهن در هفته پنجم و با اضافه شدن بهداد سلیمی و حضور نفرات اصلی تیم تفاوت خواهد کرد و امتیازاتی را که در این هفته از دست دادیم دوباره جبران خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار