مرادی: مدال 2015 را پس خواهم گرفت

سهراب مرادی قهرمان المپیک ریو مصمم است در مسابقات جهانی آمریکا شرکت کرده و ناکامی سال 2015 را جبران کند.

سهراب مرادی: مدال 2015 را پس خواهم گرفتسهراب مرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به مشورتی که با سجاد انوشیروانی داشتم فکر می کنم در قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی وزنه بزنم. مسابقات قهرمانی آسیا اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و تا آن زمان فرصت خوبی است تا بتوانم خودم را به شرایط ایده‌آل برسانم. در آن رقابت ها رکوردهای خوبی را ثبت می‌کنم و پیش زمینه ای می‌شود تا در مسابقات قهرمانی جهان بتوانم نتیجه‌ خوبی را کسب کنم. مدالی که در مسابقات آمریکا در سال 2015 از من گرفته شد را بتوانم در مسابقات جهانی آمریکا 2017 جبران کنم و آن را به دست بیاورم.

مرادی گفت‌: در شرایط بدنی خوبی قرار ندارم، اما تمام سعی ام را می‌کنم تا امتیاز خوبی برای ذوب آهن بگیرم ، زیرا این تیم امتیازات زیادی را از دست داد و تیم به ما احتیاج دارد. بخاطر تعهدی هم که نسبت به تیم داریم با وجود نداشتن شرایط بدنی خوب، اوضاع را تحمل می‌کنیم. جوانب احتیاط را رعایت می‌کنم تا آسیب‌دیدگی‌ برایم پیش نیاید.

قهرمان وزنه برداری المپیک ریو تصریح کرد: برای این که کمکی به تیمم یعنی ذوب آهن کرده باشم در لیگ شرکت کردم. امیدوارم که بتوانم امتیاز خوبی را کسب کنم. بعد از المپیک شرایط به گونه‌ای است که وزنه‌برداران استراحت می‌کنند. از این رو اگر می‌شد زمان لیگ را تغییر دهند و این رقابت‌ها در شش ماهه اول سال برگزار شود بهتر بود. در این شرایط فشاری هم به ملی‌پوشان وارد نمی‌شد، زیرا اوج مسابقات و آمادگی وزنه‌برداران در شش ماهه اول سال است و چقدر خوب می‌شد که هشت ماه در مسابقه باشیم و چهار ماه آخر سال را استراحت کنیم تا برای رقابت‌های سال بعد از آن نیز آماده شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار