ملی پوش بسکتبال:

مقابل سوریه به هماهنگی لازم رسیدیم

بهنام یخچالی گفت: دیدار با تیم بسکتبال سوریه حکم بازی تدارکاتی را برای ما داشت و تیم به هماهنگی لازم رسید.

بهنام یخچالی//ویرایش//به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:دومین روز از رقابت های بسکتبال غرب آسیا عصر امروز با برتری ملی پوشان کشورمان برابر تیم سوریه به پایان رسید.

بهنام یخچالی بازیکن تیم ملی بسکتبال درخصوص بازی امروز اظهار داشت:سوریه تیم بسیار خوبی است و چندین بار برابر این تیم بازی کرده بودیم. تصورم این است که در این دوره نسبت به دوره های قبل آمادگی بهتری داشتند.تیم سوریه در روز گذشته به مصاف تیم اردن رفت و تا دقایق آخر بازی مشخص نبود که کدام تیم برنده است.بنابراین نمی توانستیم این تیم را دست کم بگیریم.

یخچالی ادامه داد: دیدار روز گذشته با تیم فلسطین و بازی امروز را به عنوان بازی های تدارکاتی در نظر گرفتیم و این موضوع  باعث شد که به هماهنگی لازم در تیم برسیم.خداروشکر که توانستیم برابر این دو تیم بازی را با اختلاف زیاد ببریم اما رقابت های اصلی ما از فردا آغاز خواهد شد.

ملی پوش بسکتبال در پایان خاطرنشان کرد:تیم فلسطین نسبت به بازی های دور قبل یک بازیکن خارجی جذب کرده بود که بدون  هیچ شناختی از این بازیکن به مصاف این تیم رفتیم.هدف ما در این بازی ها این بود که از تمام توان خود استفاده کنیم تا بتوانیم عملکرد مناسبی داشته باشیم و برابر حریفان خود به برتری برسیم.

گفتنی است ملی پوشان بسکتبال کشورمان عصر فردا ساعت 18:30 به مصاف تیم لبنان خواهند رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار