نبرد حساس ایران و لبنان در رقابت های بسکتبال غرب آسیا

در سومین روز از رقابت های غرب آسیا،ملی پوشان بسکتبال کشورمان در یکی از حساس ترین بازی های خود به دیدار تیم لبنان می روند.

صبح سه شنبه کار شود///ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان؛ ملی پوشان بسکتبال کشورمان در سومین روز از رقابت های غرب آسیا به مصاف تیم لبنان خواهند رفت.آسمان خراش های ایران  در دو بازی نخست موفق شدند به راحتی از سد تیم های فلسطین و سوریه بگذرند.

پویا تاجیک ملی پوش سابق بسکتبال در خصوص دیدار  با تیم لبنان اظهار داشت: از ترکیب اصلی تیم لبنان اطلاعی ندارم اما همیشه دیدار با این تیم یکی از حساس ترین بازی ها به شمار می رود. نکته جالب توجه این است که لبنان هیچ گاه چشم دیدن پیروزی ما را ندارد ولی به طور حتم ملی پوشان ایران از پس تیم  لبنان هم، همانند سوریه و فلسطین بر می آیند.

تاجیک درباره مهران حاتمی، سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال گفت:حاتمی همیشه بازیکنان را محدود نمی کند و دستشان را در زمین باز می گذارد تا بتوانند استعدادهایشان را نشان دهند و به نظرم این یکی از نکات مثبت این سرمربی است و حتما با وجود این سرمربی نتیجه خواهیم گرفت.

ملی پوش سابق بسکتبال در خصوص حضور نداشتن حامد حدادی در تیم ملی عنوان کرد: حضور نداشتن حدادی در تیم ملی کار را کمی سخت می کند اما 80 درصد از بازیکنان ما کسانی می باشند که از نظر بدنی و روحی آماده این مسابقات هستند و تا قبل از شروع این رقابت ها در لیگ حضور داشتند بنابراین آمادگی کافی را در این بازی ها  دارند.ای کاش سعید داور پناه هم به این مسابقات می رفت اما متاسفانه به دلیل مشکلات خانوادگی نوانست حضور پیدا کند.

تاجیک درباره حضور جوانان در این رقابت ها گفت:اگر ما با تیم جوانان به  رقابت های غرب آسیا می رفتیم و قهرمان می شدیم آن وقت این قهرمانی برای ما دلچسب بود البته این کار نیازمند این است که از یک سال پیش جوانان را برای این مسابقات آماده می کردیم.

گفتنی است،آسمان خراش های کشورمان عصر امروز ساعت 18:30 به مصاف سخت ترین حریف خود تیم لبنان خواهند رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.