عبدالهى:انتقال قرضى جپاروف شايعه است

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت :انتقال قرضى جپاروف شايعه است و صحبتى در اين زمينه صورت نگرفته است.

عبدالهى :انتقال قرضى جپاروف شايعه استبه گزارش خبرنگار ورزشی فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به محروميت باشگاه استقلال در نقل و انتقالات زمستانى بر همين اساس استقلالى ها اميدوار هستند تا فيفا اجازه جذب بازيكن آزاد را براى آنها صادر كند. 

از طرفى جپاروف هافبك ازبكستانى آبى پوشان با استقلالی ها قرارداد یک و نیم ساله دارد و اگر هم بازی نکند باشگاه موظف به پرداخت پول به اوست.همچنين این بازیکن بخاطر دور نماندن از تیم ملی کشورش بايد به ميدان برود به همين دليل آبی ها به دنبال راهکار ویژه ای هستند تا او را به عنوان بازيكن آزاد جذب كنند. 

اما در حال حاضر از انتقال قرضی جپارف به استقلال خوزستان اخبارى منتشر شده است كه در نهايت مسئولان باشگاه استقلال اين موضوع را رد كردند.

در هر صورت طبق گفته مديران استقلال در ابتدا بايد وضعيت جذب بازيكن آزاد براى استقلال مشخص شود كه هنوز از سوى فيفا راى جديدى براى آبى پوشان صادر نشده است و سپس تکلیف هافبک ازبک مشخص شود.

بهتر است بدانيم در صورتیکه محرومیت در نظر گرفته شده از سوی فیفا ‏برای باشگاه استقلال بعد از پایان نقل و انتقالات نیم فصل( 14 بهمن ‏‏95) لغو شود، این باشگاه می تواند با توجه به سقف تعداد بازیکنان ‏تعیین شده حداکثر سه بازیکن آزاد جذب کند در غير اين صورت مسئولان تصميم جديدى را اتخاذ خواهند كرد.

عبدالهى سرپرست تيم فوتبال استقلال درباره انتقال قرضى جپاروف به استقلال خوزستان اظهار داشت :هنوز از سوى فيفا چيزى جديدى به ما اعلام نشده و به اين ترتيب منتظر جواب نهايى هستيم .در مورد انتقال جپاروف هم موضوعات مطرح شده شايعه است و چنين صحبت هايى صورت نگرفته است .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار