کوتوله های هندی خالق لبخند همشهریان خود شدند+ تصاویر

خانواده ای هندی علی رغم داشتن نقص ژنتیکی به جنگ مشکلات زندگی خود می روند .

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خانواده 11 نفره ای در  حیدرآباد هند زندگی می کند که تمامی اعضای این خانواده  کوتوله هستند و از بیماری ژنتیکی رنج می برند. برخورد مردم در مواجهه با این خانواده بسیار زننده می باشد به طوری که زمانی که  این خانواده در میان افراد جامعه قرار می گیرند مردم دور آنها را میگیرند و با طرح سوالاتی مانندچرا شما انقدر کوتاه هستید؟شما اهل کجا هستید؟  آنها را دست می اندازند و مورد تمسخر و طعنه ی دیگران قرار می گیرند.

خانواده" چاهان" از حیدرآباد تلنگانا "تحت تاثیر بیماری ژنتیکی" آکندروپلازی"، که باعث کوتاهی قد عنصر کوتاه بود قرار گرفته اند.("آکندروپلازی" نوعی کوتاه قدی مادرزادی است که مشخصه آن کوتاه بودن طول اندام ها است. مشکل اصلی در این بیماران تبدیل غضروف به استخوان در صفحات رشد بخصوص در استخوان های بلند اندام ها است. قد متوسط مرد مبتلا به آکندروپلازی حدود 130 سانتیمتر و زن مبتلا حدود 1244 سانتیمتر است. )

" رم راج "یکی از اعضای این خانواده عنوان می کند که من به هنگام انتخاب شغل به مشکل برخورده است چرا که به گفته وی کسی مایل نیست با این وضع او به او شغلی بدهد و او  مجبور شد  با پوشیدن لباسی به شغلی با عنوان خوشامد گوی مهمان ها مشغول شده می باشد  و پس از آنکه نتوانست این شغل را ادامه دهد ،در خواربار فروشی خانوادگی اش مشغول به کار شد و در ادامه همین مشکلات دخترش" امبیکا" 27 ساله می خوست به عنوان حسابدار کار کند ولی نگران بود که شرایطش او را از کار کردن باز دارد.

                                                                                                                                                           


جالب است بدانید رم راج می گوید که با اینکه  بسیاری از مردم من و خانواده ام را دست می اندازند ولی اگر کسی ناراحت باشد و با دیدن ما بخندد ، ما خوشحال می شویم که خنده بر لب آن ها نقش بسته است  و این خواست خدا است که ما  باعث خنداندن کسی می شویم.
این شهروند کوتوله هندی می گوید که دو دختر دارم و من سعی می کنم آنها را متوجه کنم با گفتن اینکه این وظیفه ی آنهاست که به عنوان عضوی ازجامعه به شغلی مشغول باشند و از این مشکلاتی که در شهر برای آن ها پیش می آید نترسند و نگران آن نباشند چرا که خداوند با شماست.







انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار