اهواز؛

تیم امیدیه قهرمان رقابت های هندبال

رییس هیات هندبال خوزستان گفت:مسابقات هندبال باشگاه‎های خوزستان، پاسداشت سردار سرلشکر دکتر محسن رضایی با قهرمانی نماینده امیدیه به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،ناصر قاسمی، رییس هیات هندبال اظهار کرد: این رقابت‎ها از چهارشنبه (ششم بهمن‎ماه) به مدت چهار روز در سالن شهید تندگویان اهواز برگزار شد.

وی ادامه داد: این رقابت‎ها با همکاری تربیت‎بدنی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و هیات هندبال استان خوزستان با شرکت پنج تیم نفت امیدیه، شوش، بندرامام، اهواز و آبادان به انجام رسید که در پایان نفت امیدیه به مقام قهرمانی دست یافت، شوش دوم شد و بندرامام خمینی نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

رییس هیات هندبال خوزستان اضافه کرد: نفت امیدیه با قهرمانی در این مسابقات جواز حضور در رقابت‎های لیگ دسته سه باشگاه‎های کشور را کسب کرد.

وی افزود: تاکنون هفت تیم خوزستانی در دو بخش بانوان و آقایان در لیگ‎های مختلف هندبال کشور حضور داشتند که با اضافه شدن نفت امیدیه به لیگ دسته سوم آقایان کشور این تعداد به هشت تیم افزایش یافت.

قاسمی بیان کرد: افزایش تعداد تیم‌ها نسبت به سال گذشته، حضور تیم با انگیزه شوش برای اولین بار در مسابقات و برگزاری این رقابت ها پس از مدت ها در مرکز استان، باعث شده بود که این دوره از مسابقات از نظر کیفی در سطح بالایی برگزار شود.

وی با اعلام اینکه امسال کارهای فرهنگی بزرگی در ورزش هندبال خوزستان صورت گرفته و همچنان ادامه خواهد داشت، خطاب به کلیه مسوولان، ورزشکاران، سرپرستان و مربیان حاضر در این مراسم، گفت: سردار سرلشکر دکترمحسن رضایی در دوران هشت سال دفاع مقدس که فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، همیشه با شجاعتی کم‌نظیر به جوانان اعتماد نموده و بیشتر مسوولیت‌های کلیدی زمان جنگ را به جوانان واگذار می کردند.

رییس هیات هندبال خوزستان در پایان افزود: دکتر رضایی اعتقاد دارد که در کشورمان ثروتی بزرگتر از جوانان نداریم و همه باید قدر و شکر این نعمت را به‌جا آورند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.