اردبیل؛

بهره برداری از 100 طرح عمرانی در پارس‌آباد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر امسال ۱۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۴۱ میلیارد تومان در شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛اکبر صمدی در جلسه روسای کمیته‌های دهه فجر شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: برنامه‌های پیش بینی شده در دهه فجر امسال در شهرستان پارس‌آباد نسبت به سالهای گذشته از رونق بیشتری برخوردار است و تلاش می‌کنیم تا با اجرای کیفی و مناسب برنامه‌ها حضور مردم را پررنگ‌تر کنیم.

وی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای انتقال اهداف انقلاب به نسل حاضر است و باید از این فرصت به نحوی شایسته و مناسب استفاده شده و خدمات‌رسانی‌ها در حوزه‌های مختلف به مردم اطلاع رسانی شود چرا که این امر زمینه‌ساز افزایش اعتماد عمومی به دولت و خدمات‌رسانیهای دولتی می‌شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد از تکمیل برنامه‌های پیش‌بینی شده در شهرستان پارس‌آباد برای دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال 100 طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار 141 میلیارد تومان در سطح شهرستان پارس‌آباد افتتاح می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزیها و هدفگذاریهای لازم انجام شده است.

صمدی از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح شهرستان همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و افزود: در کنار بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرحهای عمرانی و اقتصادی، برنامه‌های مختلف فرهنگی، جشن انقلاب، انتقال ارزشهای انقلاب، شب شعر و مسابقات ورزشی نیز در نظر گرفته شده است تا در این ایام در سطح شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.