استاندار آذربایجان غربی خبر داد؛

افتتاح 56 طرح ملی همزمان با دهه فجر در آذربایجان غربی

همزمان با ایام الله دهه فجر 56 طرح ملی در آذربایجان غربی افتتاح می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ قربانعلی سعادت در دیدار مسئولان کمیته های اجرایی ستاد سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: ۵۶ طرح ملی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۶۳۳ میلیارد تومان، ۲۱۵ طرح استانی با اعتبار ۲۰۷ میلیارد تومان، ۲۰۰ طرح شهرداری های استان با اعتبار ۳۷۰ میلیارد تومان، ۷۵ طرح سرمایه گذاری خصوصی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان و همچنین ۲۷ طرح با اعتبار ۱۷۶ میلیارد تومان هم کلنگ زنی خواهند شد.

سعادت بزرگداشت ایام ا... دهه فجر را بهترین زمان ممکن برای نشان دادن انسجام وهمدلی مردم ایران با آرمانهای والای انقلاب اسلامی عنـوان کـرد و افـزود : از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی همراهی و حمایت همه اقوام ایرانی از ارزش های رفیع انقلاب اسلامی است و این دستاوردها باید به طور کامل به نسلهای آینده انتقال پیدا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم انقلاب اسلامی را یک تحول بنیادین سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ایدئولوژی عنوان کرد و افزود: برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام بابازاده از تشکیل و فعالیت ۲۳ کمیته اجرایی برای اجرای هر چه بهتر برنامه های دهه مبارک فجر در استان خبر داد و گفت: برنامه های متنوعی برای اجرای در این ایام برنامه ریزی شده است.

در این دیدار مسئولان کمیته های دستگاههای اجرایی ایام ا... دهه مبارک فجر برنامه های پیش بینی شده برای این ایام را تشریح کردند.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.