اهواز؛

اجرای طرح های عمرانی در شوش با هزینه های میلیاردی

فرماندار شوش از اجرای 13 طرح عمرانی ، بهداشتی و خدماتی در این شهرستان با صرف 120 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی، فرماندار شوش بیان کرد: افتتاح و کلنگ زنی چند طرح و پروژه در بخش های مختلف از جمله برنامه های شاخص دهه فجر در این شهرستان است.

وی اظهار داشت: در این راستا 13 طرح عمرانی ، خدماتی ، رفاهی ، آموزشی ، بهداشتی ، و نیز کشاورزی در شهرستان شوش آماده بهره برداری می باشند که با حضور اقشار مختلف مردم افتتاح می شوند.

نجاتی اعتبار هزینه شده برای این طرح ها را بالغ بر 120 میلیارد ریال دانست و افزود: این طرح ها در مناطق شهری و روستایی شهرستان شوش اجرا شده اند.

فرماندار شوش خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه ها 226 فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بخش های مختلف شهرستان شوش ایجاد می شود.

وی اذعان داشت: ستاد دهه فجر این شهرستان در قالب 17 کمیته تشکیل شده و برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است.

رضا نجاتی نواختن زنگ انقلاب، دیدار با امام جمعه، رژه موتوری،حرکت نمادین تاکسی های شهری ، یادواره شهدا ، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی، جشنواره فرهنگی وهنری محلی ،دیدار با خانواده معظم شهدا ، غبارروبی مزار شهدا و آماده سازی و آذین بندی فضای شهر و خیابان ها را از برنامه های شاخص ایام دهه فجر در سطح شهرستان شوش عنوان کرد.

فرماندار شوش ضمن دعوت آحاد مردم شهرستان شوش به شرکت در راهپیمایی یوم الله22بهمن افزود: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی مقدمه ای تاثیر گذار برای حضور حماسی در انتخابات اردیبهشت ماه 96 می باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.