اهواز؛

اردیبهشت 96؛ اولین جشنواره ملی فیلم "معلم" در اهواز

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان گفت: اولین دوره جشنواره موبایلی فیلم معلم در اهواز همزمان با هفته معلم در اردیبهشت 96 برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا طریفی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان با بیان اینکه جشنواره فیلم موبایلی معلم در 2 بخش مردمی و معلمان با موضوع فرهنگ اقتصاد مقاومتی، فرهنگ کار و مصرف با هدف اصلاح اندیشه و رفتارهای اقتصادی جامعه برگزار خواهد شد بیان داشت: علاقه‌مندان تا پایان بهمن‌ماه فرصت دارند آثار خود را در سایت Festival.cbo.ir بارگذاری کنند.

وی 8 محور این جشنواره را جایگاه تفکر و انتخاب صحیح در فرهنگ کار و مصرف، جایگاه عزت نفس و قناعت، جایگاه شادابی و امیدوار بودن، جایگاه توکل و روحیه جهادی، جایگاه خودباوری و تولید، جایگاه شکرگزاری و آرامش، جایگاه رزق و روزی و برکت و جایگاه مؤلفه‌های اخلاقی عنوان کرد.

طریفی درخصوص مهلت ارسال آثار اظهار داشت: معلمان تا پایان بهمن‌ماه و مردم تا پایان سال 95 فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان افزود: داوری و اعلام نتایج بخش معلمان در هفته اول اسفندماه و بخش مردمی در 20 فروردین‌ماه خواهد بود و مراسم اختتامیه این جشنواره با معرفی آثار برتر هم‌زمان با هفته معلم در اردیبهشت‌ماه 96 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.