زنجان؛

باند سارقان مغازهای ابهر در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگيری 2 سارق حرفه ای مغازه با پنج فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ برزو مهديخانی با اعلام اين خبر گفت: در پی وقوع چندين فقره سرقت دخل مغازه درخيابان های سطح شهر ابهر موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس اين فرماندهی قرار گرفت.  
 
مهديخانی افزود:سارقان در جلوی مغازه ها کمين كرده به محض اينکه مغازه دار به مدت کوتاهی از مغازه فاصله ميگرفت يا مشغول به صحبت شدن در خيابان با مردم می شدند از غفلت آنان استفاده نموده و اقدام به سرقت دخل مغازه می کردند.
 
وی ادامه داد:ماموران پليس كلانتری 15 اين فرماندهی پس از بررسی سرقت ها و بازبينی کليه دوربين های مداربسته منصوب در مغازه های محل وقوع سرقت و مسيرهای منتهی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پليسی ،سارق را مورد شناسايی و با هماهنگی مقام قضايی در يک عمليات غافلگيرانه موفق شدند وی را دستگير و از مخفيگاهش اموال مسروقه کشف کنند.  
 
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر خاطر نشان کرد: متهم در بازجويی های به عمل آمده در مواجهه با مستندات پليسی لب به اعتراف گشود و به 5 فقره سرقت دخل مغازه با همدستی يکی از دوستانش اعتراف که با اطلاعات بدست آمده همدست متهم نيز در اقدامی غافلگيرانه دستگير شد.  
گفتنی است:متهمان پس از بازجويی های به عمل آمده با تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.