پاسخ دندان شکن نخست وزیر اسکاتلند به بی ادبی ترامپ + توئیت

فرمان نژادپرستانه و ضد حقوق بشری ترامپ صدای مخالفان زیادی را بلند کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ چند روز پیش یکی از وعده های انتخاباتی پر سرو صدای خود را عملی کرد، قانونی که بنا بر آن اتباع 7 کشور عراق، لیبی، سوریه، یمن، سودان، سومالی و ایران به مدت 90 روز اجازه ورود به خاک آمریکا را نخواهند داشت. امضا این دستور در حالی صورت گرفت که ترامپ از ساز و کارهای جدید و باز بینی کننده خود برای منع ورود تروریست های افراط گرای اسلامی به خاک آمریکا و دقت بیشتر در بررسی پذیرش مهاجرین کم خطر برای این کشور خبر داد.

فرمان نژادپرستانه و ضد حقوق بشری ترامپ صدای مخالفان  زیادی را بلند کرد، گروه های حقوق بشر، شخصیت های برجسته علمی هنری و شماری از دریافت کنندگان جایزه نوبل.

در این بین نخست وزیر اسکاتلند و کانادا از جمله شخصیت هایی سیاسی هستند که با حرکتی دنباله دار در شبکه اجتماعی توییتر مخالفت خود را به این اقدام اعلام و در کنار نگاه جهت دار دونالد ترامپ به مردم دنیا، چهره منطقی و عادلانه از کشور خود به نمایش گذاشتند.

جاستین ترودو  نخست وزیر کانادا در صفحه توییتر خود نوشت " کانادا فارغ از هر عقیده‌ای که دارید به کسانی که از جنگ، ترور و آزار و شکنجه فراری هستند خوش‌آمد می‌گوید. کثرت، قدرت ما است." پس از این اقدام، نیکلا استرجن نخست وزیر اسکاتلند نیز با باز نشر توییت جاستین ترودو هشتگ "به اسکاتلند خوش آمدید" را به‌راه انداخت. 

نخست وزیر اسکاتلند بی ادبی ترامپ را اینگونه پاسخ داد+ توییت

نخست وزیر اسکاتلند بی ادبی ترامپ را اینگونه پاسخ داد+ توییت


نخست وزیر اسکاتلند بی ادبی ترامپ را اینگونه پاسخ داد+ توییت//پاسخ دندان شکن نخست وزیر اسکاتلند به بی ادبی ترامپ+ توییت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار