آبادان ؛

افزایش تقاضا برای فروش نفت کوره

تقاضا برای فروش نفت کوره از طرف مشتریان خارجی افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛جانکی مدیر عملیات شرکت پالایش نفت آبادان گفت: پس از اجرای برجام فروش نفت کوره به کشورهای خارجی راحت شده و اینک مشتریان خارجی برای خرید این محصول صف کشیدند.

فریدون جانکی افزود: پالایشگاه آبادان سرآمد پالایشگاه کشور در تولید و بحث‌های زیست محیطی است و در این راستا تلاش‌های خوبی انجام شده است.

وی گفت: وقتی می‌توانیم با دنیا بهتر تعامل داشته باشیم به‌راحتی می توانیم محصولات خود را به بازارهای بین‌المللی صادر کنیم.

مدیر عملیات شرکت پالایش نفت آبادان افزود: پیش از اجرای برجام نفت کوره تولیدی در پالایشگاه آبادان را به سختی در بازارهای بین‌المللی به فروش می‌رساندیم ولی اینک خریداران خارجی برای خرید این فرآورده نفتی صف کشیدند.

جانکی از اشتیاق شرکت‌های نفتی خارجی برای همکاری با پالایشگاه آبادان برای تولید قطعات مورد نیاز این پالایشگاه خبر داد و بیان داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات مقام معظم رهبری حمایت از تولید داخلی اولویت ما بهره‌گیری از قطعات تولید داخل است.

وی تصریح کرد: هرچند تولیدکنندگان داخلی برخی از نواقص را دارند ولی هدف مدیران پالایشگاه آبادان استفاده حداکثری از تولیدات و سازندگان قطعات مورد نیاز در داخل است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.