اهواز؛

افتتاح پروژه های عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شوش از افتتاح 9 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال در سطح این شهرستان توسط شهرداری به مناسبت دهه مبارک فجر خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سعید مهرپرور،نائب رئیس شورای اسلامی شهر شوش گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی  9 پروژه عمرانی و خدماتی در شهر شوش به بهره برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها شامل ساحل‌سازی رودخانه شاوور، بهسازی کانال فتح‌المبین، احداث پارک مهارت، روکش آسفالت معابر سطح شهر، احداث بازارچه، بهسازی پیادهرو، تکمیل پل خیابان آزادی، زیرسازی و آسفالت جاده ساحلی، باند راست بلوار پردیس است که به مناسبت ایام دهه فجر در این ایام فرخنده به بهره برداری خواهد رسید.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شوش با اشاره به ایجاد 85 فرصت شغلی مستقیم در اجرای این پروژه‌ها یادآور شد: پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری شوش احداث شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این حجم از پروژه‌های عمرانی و خدماتی که اعتبار آن بالغ بر یکصد میلیارد ریال است، و همچنین تدارکی که در خصوص سایر پروژه‌های در دست احداث، پیش‌بینی شده است، مصمم هستیم که مسیر تحول عمرانی و اجتماعی شهر شوش را قوت ببخشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.