ساری؛

اجرای 110 طرح نیمه کاره ورزشی در مازندران

110 طرح نیمه کاره ورزشی مازندران در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در جلسه تعیین تکلیف طرح ورزشی نیمه کاره امت آباد آمل از 110 طرح نیمه کاره ورزشی در مازندران خبرداد وافزود: این طرح ها با 5 تا 95 درصد پیشرفت در حال ساخت است.

وی افزود: شهرداری آمل برای پایان طرح ورزشی نیمه کاره در این شهر اعلام آمادگی کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: برای اجاره طویل المدت طرح ورزشی نیمه کاره امت آباد به شهرداری آمل براساس ماده 27 تشکیل پرونده شد تا در این طرح ورود پیدا کنند.

حبیب حسین زادگان با بیان اینکه ما هم نگاه اقتصادی در طرح امت آباد نداریم اما معذوریت های قانونی در این مسیر قرار دارد افزود: فروش مجموعه از اختیارات ورزش و جوانان مازندران نیست و منوط به تصمیم هیات دولت است.

علی اصغر میرزایی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران نیز گفت : آسیب های اجتماعی دغدغه همه مردم و مسئولین است که مقام معظم رهبری نیز تاکید بر ساماندهی این آسیب ها دارند که باید از ظرفیت های بومی و محلی استفاده کنیم.

وی افزود : سرمایه ملی در منطقه امت آباد هزینه شد و باید در راستای بهره برداری از آن اقدام شایسته ای صورت گیرد و تعیین تکلیف نهایی انجام شود.

احمد منفرد، فرماندار ویژه آمل در این جلسه گفت: امت آباد یکی از مناطق ویژه مورد توجه سکونتگاههای غیررسمی است که خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای محرومیت زدایی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.