مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

انقلابی‌گری از شاخصه‌های مدنظر مقام معظم رهبری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: هیئت‌های مذهبی رسالت مهمی در عرصه فرهنگ اسلامی بر عهده دارند.

انقلابی‌گری از شاخصه‌های مدنظر مقام معظم رهبری است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح دوشنبه در نشست شورای هیئات مذهبی استان بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بر نقش مهم هیئات مذهبی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی باید رسالت برگزاری مراسمات دینی، مذهبی و فرهنگی را با برنامه‌ریزی مناسب انجام دهند.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی وابسته به اهل‌بیت (ع) هستند که با توجه به این موضوع رسالت این نهاد در عرصه فرهنگ اسلامی بسیار مهم‌تر می شود.

لزوم ترویج انقلابی‌گری

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر نیز گفت: هیئت‌های مذهبی در حوزه سیاسی و اجتماعی باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.

حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا ادامه داد: انقلابی‌گری از شاخصه‌های مدنظر مقام معظم رهبری است که لازم و شایسته است هیئات مذهبی بر اساس ترویج آن برنامه ریزی کنند.

نوشاد نوشادی رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در بخش دیگری از این نشست اظهار داشت: مردم استان بوشهر مردمی متدین با فرهنگ غنی معنوی، زیباترین جلوه‌های سینه‌زنی و سوگواری را به نمایش می‌گذارند.

در ابتدای این جلسه روسای شورای هیئات مذهبی شهرستان‌های استان بوشهر به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

نشست شورای هیئات مذهبی استان بوشهر با دو محور برنامه‌ریزی برای بزرگداشت جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و عزاداری ایام فاطمیه در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.