تظاهرات علیه رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن، نیویورک و شیکاگو

در اعتراض به فرمان افراطی ترامپ، هزاران آمریکایی در واشنگتن، نیویورک و شیکاگو تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ صدها نفر ضد دستورات اجرایی جدید دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره مهاجرت در شهر نیویورک تظاهرات کردند.

حاضران در این تظاهرات با سر دادن شعار و در دست داشتن پلاکارد مخالفت خود را با سیاست های مهاجرتی جدید ترامپ اعلام داشتند.

در ادامه این تجمع سناتور چاک شومر رهبر اقلیت دمکرات در کنگره آمریکا هم گفت: مردم متحد هستند و هرگز شکست نخواهند خورد. ما در این نبرد پیروز خواهیم شد.

وی افزود: ما هرگز عقب نخواهیم نشست. ما در اینجا هستیم که اعتراض خود را به فرمانهای اجرایی وحشتناک رئیس جمهور نشان دهیم. این فرمانها برای آمریکا و انسانیت فرمان های بدی هستند. این فرمانها برای امنیت ملی ما بد هستند. این فرمان ها ضد تمامی آمریکایی ها هستند.

این فرمان ها انسانیت را از بین می برند. این فرمانها امنیت ما را کم می کنند. این فرمانها تابعیت آمریکایی ما را از بین می برند.

وی افزود: دونالد ترامپ می خواهد که ما این موضوع را به خود بقبولانیم که در تمامی مهاجران تروریست و جنایتکار هستند. ما می دانیم که مهاجران به منزله امید و آینده آمریکا هستند.

شومر در ادامه گفت: تا زمانی که پیروز نشویم دست از مبارزه خود نخواهیم کشید. من تا زمانی که این دستورات وحشتناک لغو نشوند از تلاش خود دست نخواهم کشید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار