اصفهان؛

دفتر دیده‌بان فضای کسب‌‌وکار در اتاق بازرگانی اصفهان راه‌اندازی می‌شود

نایب‌رئیس کمیسیون بهبود محیط کسب‌وکار اتاق بازرگانی اصفهان از راه‌اندازی دفتر دیدبان فضای کسب‌وکار در اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نشست پاسخ به فرصت‌ها و تهدیدهای محیط کسب‌وکار با حضور فعالان اقتصادی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

نایب‌رئیس کمیسیون بهبود محیط کسب‌وکار اتاق بازرگانی اصفهان از راه‌اندازی دفتر دیده‌بان فضای کسب‌وکار در اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد و گفت: این دفتر شاخص‌های کسب‌وکار استان را به‌صورت تخصصی رصد و تحلیل خواهد کرد.

کامران پورجوهری اضافه کرد: براساس قانون اتاق بازرگانی ایران و قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار، اتاق بازرگانی می‌تواند شاخص‌ها و آمارهای اقتصادی را اندازه‌گیری کند و به سه قوه کشور ارائه دهد.

وی از دسته‌بندی مشکلات و مسائل فضای کسب‌وکار و ارائه به دولت، مجلس و قوه قضاییه خبر داد و گفت: اتاق بازرگانی به‌عنوان دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان چالش‌های کلان سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی استان را رصد و منعکس می‌کند.

رئیس کمیسیون بهبود محیط کسب‌وکار اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست گفت: رتبه جهانی کسب‌وکار ایران نشان‌دهنده وضعیت کسب‌وکار در بخش‌های مختلف است.

مرتضی بیشه تشکیل کمیسیون بهبود کسب‌وکار اتاق را در راستای قانون بهبود محیط کسب‌وکار دانست و گفت: در بند 4 این قانون، اتاق‌های بازرگانی مکلف‌اند که شاخص‌های ملی محیط کسب‌وکار را در ایران تدوین و به‌طور سالانه و فصلی حسب مورد به تفکیک استان‌ها، بخش‌ها و فعالیت‌های اقتصادی، سنجش و اعلام کنند.

وی از همکاری کمیسیون بهبود اتاق بازرگانی اصفهان با مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: شفافیت در قوانین می‌تواند به بهبود مستمر محیط کسب‌وکار کمک کند و ازاین‌رو با مجمع نمایندگان استان نشست‌هایی از سوی کمیسیون برگزار می‌شود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.