بکهام، منچستریونایتد را پاک ترین تیم انگلیس دانست

دیوید بکهام ستاره مشهور فوتبال انگلیس، همه شایعات تعرض جنسی به کودکان را در زمان عضویت وی در جمع شیاطین سرخ تکذیب کرد.

بکهام، منچستریونایتد را پاک ترین تیم انگلیس دانستبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیوید بکهام می‌گوید هیچ یک از اتفاقات تلخی که در برخی از باشگاه فوتبال انگلیس در مورد تعرض جنسی به کودکان رخ داد، در دوران حضور او در منچستریونایتد وجود نداشت و به طور قاطع یکی از تیم های فوتبال خوب اروپایی است، هر چند او ضربه‌های روحی دیگری در زمان حضورش در جمع شیاطین سرخ خورد.

براساس این گزارش، برخی از بازیکنان پیشین فوتبال انگلیس اعتراف کرده‌اند که در دوران حضورشان در آکادمی‌های فوتبال، قربانی تعرض جنسی واقع شده‌اند که افشاگری در این خصوص بازتاب گسترده‌ای در فوتبال جزیره داشته است.

بکهام در این خصوص گفت: اتفاقات رخ داده، شرم‌آور هستند و باید فکری به حالشان کرد، با این حال ما در منچستریونایتد هرگز چنین چیزهایی را تجربه نکردیم. شاید نزدیک‌ترین ضربه روحی که آنجا خوردیم، همان کاری بود که برخی از اعضای حرفه‌ای آن تیم در حقمان انجام دادند. اگر ما از صف خارج می‌شدیم، ما را مجبور می‌کردند وسط رختکن و جلوی قهرمانانمان حرکات موزن مضحکی انجام دهیم.

بکهام افزود: انجام آن کارها ما را تحقیر می‌کرد اما بیش از آن دیگری چیزی نبود، البته آن تنبیه‌ها هم فقط برای این بود که ما درسمان را یاد بگیریم. در منچستریونایتد هرگز تخلفی صورت نگرفت. من دوست دارم تصور کنم که اتحادیه فوتبال انگلیس هر کاری از دستش برمی‌آید را انجام می دهد تا از صحت و سقم ماجرای تعرض جنسی به بازیکنان آکادمی‌ها مطلع شود. دوست دارم باور کنم که باشگاه‌ها هم دست همکاری می‌دهند تا چنین مشکلاتی برطرف شوند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار