کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

"جبهه مردمی نیروهای انقلاب" می‌تواند آرای خاکستری را جذب کند

یک عضو جبهه ایستادگی معتقد است که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می‌تواند در انتخابات آتی، آرای خاکستری را جذب کند.

حسین کنعانی‌مقدم عضو جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون عملکرد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: جریانات سیاسی و اقشار مختلف به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیوسته‌اند، از این رو می‌توانند مطالبات گوناگون مردم را در جلسات جبهه بیان و برای حل آن چاره‌اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه توجه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به حل مشکلات مردم می ‌تواند منجر به افزایش محبوبیت این جبهه شود، گفت: اگر این روند ادامه پیدا کند، شاید جبهه مردمی نیروهای انقلاب بتواند برای انتخابات سال آتی آرای خاکستری را جذب کند.

عضو جبهه ایستادگی با تاکید بر اینکه در جبهه مردمی نیروهای انقلاب مطالبات عمومی مطرح می‌شود و نه شخصی، تصریح کرد: از آنجایی که در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کمیته‌های مختلفی شکل گرفته است، مطالبات شخصی در این جبهه مطرح نمی‌شود بلکه مطالبات جمعی اقشار در برنامه‌های جبهه قرار می‌گیرد.

کنعانی‌مقدم در خصوص فعالیت‌های حزب متبوعش برای انتخابات سال آینده خاطر نشان کرد: در آخرین جلسه‌ جبهه ایستادگی، پیوستن جبهه به مجموعه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصویب شد و  تعدادی از اعضای جبهه نیز برای حضور پرقدرت در این جریان معرفی شدند.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار