برپایی مراسم یادبود آتش‌نشان حادثه پلاسکو در یکی از دانشگاه‌های تهران

مراسم یادبود شهید حامد هوایی دانشجوی نمونه رشته روابط عمومی در دانشگاه علمی کاربردی واحد 26 برگزار می‌شود.

حسین حاتمی‌فرد معاونت فرهنگی – هنری دانشگاه علمی کاربردی واحد 26 در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فاجعه غم انگیز حادثه پلاسکو گفت: این حادثه تمام خانواده ایران را داغدار کرده است. در حقیقت این اتفاق هیچگاه از حافظه تاریخی مردم پاک نمی‌شود و آتش‌نشانان با کار خود ایثار را جاودانه کردند.
 
وی تصریح کرد: این اتفاق نشان داد که جوانان ایران همیشه درس فداکاری و ایثار را به جهانیان می‌دهند و همیشه آماده نجات هم وطنان هستند.
 
حاتمی‌فرد با اشاره به اینکه یکی از آتش نشانان دانشجوی این واحد بود، گفت: یکی از شهدای آتش‌نشان در حادثه پلاسکو به نام حامد هوایی دانشجوی دانشگاه ما بود که در رشته روابط عمومی فارغ التحصیل شد.
 
وی تصریح کرد: حامد هوایی در زمان تحصیل دانشجوی نمونه‌ای بود که توانست با بهترین نمرات فارغ التحصیل شود و به دلیل علاقه به آتش‌نشانی به سراغ این حرفه رفت.
 
حاتمی‌فرد ضمن اشاره به برگزاری مراسم یادبود این شهید آتش‌نشان گفت: مراسم یادبود شهید حامد هوایی با حضور مسئولان، همکاران و آتش‌نشانان و دوستان شهید حامد هوایی از سوی این واحد برگزار می‌شود و در این مراسم درباره قداست، علاقه و عشق به حرفه‌ آتش‌نشانی او اشاره خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار