مشهد؛

حضور شرکت شهرکهای صنعتی در نمایشگاه مسقط عمان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از حضور این شرکت در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در مسقط عمان خبر داد.

حضور شرکت شهرکهای صنعتی در نمایشگاه مسقط عمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم گفت: توانمندیهای استان در حوزه های مختلف ستودنی است و این نمایشگاه در قالب طرحی حمایتی توسط شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از 3 شرکت مدیریت صادرات استان حمایت و زمینه حضور واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در این نمایشگاه فراهم شد.

او افزود : این نمایشگاه در حوزه های مختلف نفت و گاز، پتروشیمی، رنگ،عایق، لوله و اتصالات، پوشش های سقف و دیوار، قطعات پیش ساخته، خدمات فنی و مهندسی، گردشگری، مواد غذایی،ماشین آلات و تجهیزات بسته بندی و فرآوری، خودرو و قطعات خودرو و ... برگزار شد.

مهدی زاده مقدم اظهار داشت : ویژگی نمایشگاهها این است که فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی با ارائه خدمات فنی، مهندسی و تکنولوژی های روز دنیا بوجود می آورد تا از این توانمندیها در راستای توسعه و صنعت استان استفاده کنیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: حدود 12 واحد صنعتی کوچک و متوسط در قالب 3 شرکت مدیریت صادرات و بصورت کنسرسیوم و هلدینگ در این نمایشگاه حضور داشتند که محصولات خود را ارائه و با تکنولوژی سایر کشورها آشنا شدند.

این نمایشگاه از تاریخ 4 الی 8 بهمن ماه در مسقط عمان برگزار شد.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.