روستاآزاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دغدغه‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب با جامعتین مشترک است

عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب معتقد است، انگیزه‌ها و دغدغه‌های اعضای این جبهه دقیقا با جامعتین اشتراک دارد.

یرضا روستاآزاد عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر  اینکه آیا گروه‌های مختلف عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب می‌توانند زبان مردم در این جبهه باشند، اظهار داشت: وقتی اعضای این جبهه متشکل از 22 قشر و 1500 نفر از استان‌های مختلف هستند، بدیهی است که  منافع ملی مورد وفاق آنان است نه منافع فردی و قشری.

عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه فلسفه کار جمعی این است که آنچه مورد اشتراک و وفاق همه اعضا است مورد تایید و تصویب قرار بگیرد، ادامه داد: این مسئله خود مکانیزم مهمی است تا منافع شخصی و جناحی افراد در اولویت قرار نگیرد و منافع جمع در اولویت باشد.

وی در خصوص نقش جامعتین در پیشبرد اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آیت‌الله موحدی‌کرمانی و آیت‌الله یزدی حمایتشان از تشکیل این جبهه را بیان کرده‌اند.

روستا‌آزاد با اشاره به اینکه انگیزه‌ها و دغدغه‌هایی که اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب  اسلامی دارند دقیقا همان چیزهایی است که جامعتین دارند، خاطر نشان کرد: قطعا جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، همراه و حامی جبهه مردمی نیروهای انقلاب هستند و اگر جبهه بتواند نقشش را به خوبی ایفا کند، جامعتین با قوت از آن حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار