کرمانشاه؛

برف روبی 55 اكيپ راهداری در محورهای استان

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمانشاه از برف روبی 55 اكيپ راهداری در محورهای استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ بهمن خسروانی گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسي مبني بر ورود سامانه بارشي و احتمال وقوع بارش سنگين برف در ارتفاعات ، گردنه ها و نقاط برفگير استان،تمام اكيپ هاي راهداري در قالب 55 راهدارخانه و 586 نفر نيروي انساني و 320 دستگاه ماشين آلات سنگين ، نيمه سنگين و سبك در حالت آماده باش قرار گرفتند.

خسرواني ادامه داد: اكيپ هاي راهداري با تجهيزات كامل از نخستين ساعات شروع بارش، كار برفروبي جاده ها و محورهاي استان را آغاز كردند و با تلاش شبانه روزي عوامل راهداري در حال حاضر كليه محورهاي مواصلاتي استان باز و تردد با زنجيرچرخ امكان پذير است.

وي تصريح كرد: طبق آمار اعلام شده ميزان بارش و ارتفاع برف طي 24 ساعت گذشته در برخي از شهرستانها از جمله كرند غرب به 50 سانتي متر و در برخي از نقاط و ارتفاعات به يك متر رسيده است.

وي ضمن اظهار اين مطلب كه برف روبي و بازگشايي در جاده ها و راههاي استان كماكان ادامه دارد ، از رانندگان خواست كه با رعايت موارد ايمني نظير: رعايت سرعت، فواصل طولي ، عدم سبقت نابجا، به همراه داشتن تجهيزات زمستاني به ويژه زنجير چرخ حركت كرده و تا حد امكان از ترددهاي غير ضروري در جاده ها خصوصا مسيرهاي برفگير و حادثه خيز بپرهيزند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.