اعلام آرای انضباطی لیگ دسته دوم فوتبال

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های مختلف لیگ دسته دوم فوتبال صادر کرد.

اعلام آرای انضباطی لیگ دسته دوم فوتبالبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم های آلومینیوم هرمزگان و شهرداری تبریز در حالی برگزار شد که از سوی اسماعیل واحدی- مربی تیم آلومینیوم هرمزگان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور بازی که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی طبق بند 5 ماه 66 به تذکر کتبی محکوم شد.

تیم شهرداری تبریز به خاطر داشتن 7 بازیکن اخطار از سوی داور؛ باید 28 میلیون ریال جریمه نقدی و تیم آلومینیوم هرمزگان نیز به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری 24 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند.

جریمه نقدی برای تیم شاهین توسعه کیش
کمیته انضباطی تیم شاهین توسعه کیش به دلیل عدم حضور در شهر شیراز به منظور برگزاری مسابقه با تیم کارا شیراز به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. با توجه به اینکه تیم شاهین توسعه کیش برای بار دوم در محل برگزاری مسابقه حاضر نشده بود، سازمان لیگ فوتبال تصمیم گرفت تا طبق آیین نامه این تیم از جدول مسابقاتی حذف کند.

محرومیت برای مربی تیم شهرداری ماهشهر و سرپرست شهرداری فومن
در دیدار تیم های شهرداری فومن و شهرداری ماهشهر، علی بختیاری زاده- مربی تیم شهرداری ماهشهر مرتکب تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین بازی و اعتراض به داور و فحاشی شد که وی طبق بند 4 ماده 66 آیین نامه انضابطی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین محمد قاسمی- سرپرست شهرداری فومن به خاطر رفتار زننده با مربی و بازیکنان تیم مقابل به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه و محرومیت برای کادر تیم شهید کریمی جویبار

در دیدار تیمهای شهرداری کاشان و شهید کریمی جویبار، از سوی اکبر رئیسی سراجی، بهنام رمضانی، شهرام نقی زاده و حمید رضا ارشادی- اعضای کادر فنی تیم شهید کریمی جویبار به دلیل ورود به زمین بازی که سبب وقفه 5 دقیقه ای در انجام مسابقه شد و در پایان این دیدار رفتار زننده ای با داور و اهانت به وی رخ داد، تمامی اعضای فوق طبق بند های 4 و 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی هر نفر جداگانه به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

محرومیت یک جلسه ای مربی برق جدید شیراز
قاسم جنگجو- مربی برق جدید شیراز  در دیدار تیمش با تیم زاگرس یاسوج به داور بازی اهانت کرد که در نهایت منجر به اخراجش شد. وی طبق بند 4 ماده 66 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

توبیخ کتبی برای مربی تیم بادران تهران
محمدرضا خدری- مربی تیم بادران تهران به خاطر رفتار غیر مسئولانه ای که از وی در دیدار برابر شهرداری کاشان رخ داد، طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد.

محرومیت تماشاگران شهید کریمی جویبار تا اطلاع ثانوی
مسابقه دو تیم شهید کریمی جویبار و استقلال آبی تهران در حالی به پایان رسید که تیم شهید کریمی جویبار به خاطر تخلفات تماشاگرانش که اقدام به فحاشی، پرتاب سنگ کرده و همچنین یکی از تماشاگران این تیم به وسیله قمه و چاقو تیم داوری را تهدید کرده است، طبق ماده 32 آیین نامه انضباطی، مسابقات خانگی این تیم تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار می شود و مدیر عامل و سرپرست تیم جهت ادای توضیحات باید روز 17 بهمن ماه در محل کمیته انضباطی حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار