خطر محرومیت سه بازیکن پرسپولیس برای بازی دربی؛

تکذیب باشگاه پرسپولیس بابت درخواست برای محرومیت سنگین تراکتورسازان

باشگاه پرسپولیس خواستار محرومیت سنگین برای دو بازیکن تراکتورسازی نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالیکه گفته می شود باشگاه پرسپولیس از کمیته انضباطی درخواست کرده است که به اتفاقات بازی دربی تبریز رسیدگی کند و محرومیت سنگینی برای مهدی کیانی و سعید آقایی در نظر بگیرد، اما مدیر رسانه ای پرسپولیس نظر دیگری در این خصوص دارد.

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: درخواستی برای محرومیت سنگین کیانی و آقایی دو بازیکن تراکتورسازی به کمیته انضباطی ندادیم و این موضوع گمانه زنی رسانه ها است. 

وی در ادامه عنوان کرد: تیم ما در صدر جدول قرار دارد و با تیم تراکتورسازی حریف اصلی مان در زمین مسابقه رقابت می کنیم و به مسائل حاشیه ای کاری نداریم. تمرکزمان را روی بازی ها گذاشتیم و دخالتی در امور دیگر تیم ها نمی کنیم. 

مدیر رسانه ای پرسپولیس بیان کرد: مهدی کیانی بازیکن تراکتورسازی در بازی دربی تبریز اخراج شد و طبق مقررات امکان بخشش بازیکن اخراجی وجود ندارد. براین اساس این بازیکن نمی تواند مقابل تیم ما بازی کند و باید محرومیت خود را سپری کند.

خطر محرومیت از بازی دربی، در کمین سه بازیکن پرسپولیس 

در حالی که گفته می شود چهار بازیکن تیم پرسپولیس به علت دو اخطاره بودن در آستانه محرومیت از بازی دربی سرخابی ها هستند اما مدیر رسانه ای پرسپولیس اعلام کرد که سه بازیکن این تیم دو اخطاره هستند و آنها باید مراقب باشند که در بازی با تراکتورسازی کارت نگیرند در غیر این صورت از حضور در بازی دربی محروم می شوند. 

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری و کمال کامیابی نیا بازیکنان دو اخطاره پرسپولیس هستند که در آستانه محرومیت در دربی سرخابی ها قرار دارند. 

به هر حال باشگاه پرسپولیس دو اخطاره بودن وحید امیری را تکذیب کرد و بازیکنان در معرض محرومیت خود را سه بازیکن اعلام کرد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار