رییس ستاد اجرایی دهه فجر:

320 عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر برگزار می شود

رییس ستاد اجرایی دهه فجر استان گفت:320 عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ محسن شکرنیا صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره‌ برنامه های ایام الله دهه فجر گفت:ایام الله دهه فجر فرصتی است تا عوامل پیروزی انقلاب اسلامی به نسل آینده انتقال و حفظ شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت:در ایام الله دهه فجر باید دستاورد های انقلاب اسلامی را معرفی کنیم و برای تحقق این برنامه باید تمامی برنامه ها به صورت مردمی و با مشارکت آن ها صورت بگیرد.

وی به مهمترین هدف گرامیداشت دهه فجر اشاره کرد و گفت: : بازخوانی پرونده سترگ انقلاب اسلامی و انتقال ان به نسل جوان بزرگترین هدف گرامیداشت این ایام است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار داشت:در ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی 24 کمیته تشکیل شده است.

شکرنیا ادامه داد:در استان آذربایجان غربی نیز 23 کمیته تشکیل شده است که 2 کمیته مربوط به اقلیت های دینی و مذهبی است.

رییس ستاد اجرایی دهه فجر استان با اشاره به تشکیل ستاد های شهرستانی گفت:در شهرستان های آذربایجان غربی 17 کمیته برای برگزاری هر چه باشکوه تر ایام الله دهه فجر تشکیل شده است.

وی ادامه داد : در آخرین جلسه ستاد دهه فجر 320 عنوان برنامه با حضور تمامی کمیته ها به تصویب رسید که توسط کمیته ها اجرا می شود.

شکرنیا گفت: برنامه ها با گرامیداشت 2بهمن سالروز مقاومت مردم ارومیه آغاز شد و تا روز شکوه حضور 22 بهمن ادامه خواهند یافت.

وی به مسیر راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت:به دلیل اینکه روز 22 بهمن مصادف شده است با روز جمعه، مسیر راهپیمایی مثل روز قدس خواهد بود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.