یزد؛

دفاع از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی

مدير حوزه‌های علميه سراسر كشور گفت:باید از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع و صیانت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت‌الله علیرضا اعرافی مدير حوزه‌های علميه سراسر كشور گفت: باید از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع و صیانت کرد و خوشبختانه تاکنون هرگز کشور ما از آرمان‌های خود در منطقه کوتاه نیامده است و همچنان اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسیم و نخواهیم شناخت.

 اعرافی  افزود: دشمنان انقلاب نیز به این مهم پی برده‌اند که کشور ایران و جبهه مقاومت اکنون به برکت این انقلاب، قدرت بزرگ در منطقه است که از آثار مهم آن، پیشرفت‌های رزمندگان در سوریه، عراق و … است.

 وی تصریح کرد:بعد از دفاع مقدس کشور ما با توطئه‌های بسیاری از جمله ترور، فتنه، تحریم و دسیسه‌های متعددی از سوی آمریکا مواجه بود اما ملت ایران با تمام این مشکلات دست و پنجه نرم کردند و پیروز شدند به فضل خدا کشور ما اکنون طبق 100 اصل شاخص توسعه جهانی، وضعیت مطلوب و مناسبی دارد.

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی گفت: شاید کمتر کشوری را می‌توان سراغ داشت که در طول این سال‌ها با وجود زنجیره سختی‌ها و دشواری‌های تحریم‌هایی که توسط آمریکا و دشمنان بر ایران تحمیل شد را یافت که پیشرفت‌های خود را نه تنها حفظ کرده بلکه افزایش داده باشد.

وی با برشمردن ویژگی‌های انقلاب اسلامی بیان کرد: این انقلاب دارای ویژگی‌های مهمی همچون بنیادهای فکری و معرفتی است تا در عمق ساحت فکر بشر تغییر ایجاد کند و این انقلاب نگاه جامع به اسلام ناب محمدی (ص) دارد.

اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تمدنی بودن این انقلاب بیان کرد: مراکز دانشگاهی و انقلابی باید در حفظ و تولید تمدن اسلامی تلاش کنند و تمدن غرب را که یک تمدن غیرعادی است، از تفکرات بشر پاک کنند.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فراملی است، گفت: ایران یک کشور اسلامی است و در تمام دنیا فعالیت دارد که آن جامعه المصطفی است که در 15 سال کارهای بزرگی انجام داده که نمونه بارز آن وجود افرادی چون شیخ زکزاکی در نیجریه و حتی در آریقا است.

وی عنوان کرد: بزرگترین دستاورد این انقلاب، باز بودن درب‌های حوزه‌های علمیه قم برای تمام دنیا و بشریت است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار