سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن:

وزنه زدن کیانوش فایده ای ندارد/ رستمی قوانین را زیر پا گذاشت

جباری گفت: وقتی قراردادی امضا می شود ورزشکار موظف است به آن عمل کند اما کیانوش رستمی قوانین را زیر پا گذاشت.

سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن: وزنه زدن کیانوش دیگر فایده ای نداردجباری در گفتگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در این خصوص گفت: مدیر عامل باشگاه تصمیم گرفت رستمی در اختیار تیم باشد،به هر حال کیانوش ملی‌پوش است و آذری می‌خواهد از او حمایت کند بنابراین وی در فینال لیگ وزنه می زند.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن عنوان کرد: جام باشگاه‌ها برای ما ارزشمند بود و دستمان خالی شده بود اما رتبه سوم را کسب کردیم. احساس می‌کنم ترس از باختن بود که باعث شد رستمی شرکت نکند البته او در اردو تیم حضور یافت و به رکورد مناسبی هم دست یافت. حتی اگر چند کیلو زیر رکورد خود در المپیک میزد باز هم عنوان بهتری به دست می‌آوردیم اما به علت وزنه‌برداران خارجی و اینکه می‌ترسید رکورد خوبی کسب نکند از مسابقات کناره گیری کرد.

جباری در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید برای حضور رستمی در تیم باید شروطی بگذارید؟ گفت: مطمئن باشید وقتی مدیر عامل تصمیم گرفت کیانوش کنار تیم باشد، باید با توجه به شرایطی که در نظر گرفته شده جریمه نقدی را پرداخت کند. حتی یک فوتبالیست هم که به تعهدات خود عمل نمی‌کند تنبیه می‌شود. ما با کیانوش رستمی در 5 مسابقه و جام باشگاه‌ها قرارداد داشتیم اما او در جام باشگاه‌ها حاضر نشد و به تعهد خود عمل نکرد.

وی تاکید کرد: در هفته دوم لیگ به خاطر خستگی المپیک به رستمی و سهراب مرادی اجازه استراحت دادیم اما در مسابقات دیگر باید تیم را همراهی می‌کرد که از این کار سر باز زد. بنابراین به این راحتی نیست که هر موقع مدیر عامل بخواهد رستمی در تیم حضور داشته باشد بلکه به طور حتم با توجه به قوانین درج شده، کمیته انضباطی مقدار جریمه را مشخص می‌کند.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن تصریح کرد: وقتی قرارداد امضا می‌شود ورزشکار باید به تعهدش عمل کند، یا از همان ابتدا حضور نیافتن خود را اعلام کند تا مربی تصمیمات جدیدی بگیرد. اکنون با بهداد سلیمی در نیم فصل قرارداد بستیم وی گفت در هفته چهارم نمی‌تواند وزنه بزند اما در فینال حضور دارد. بنابراین از همان اول شرایط را مشخص کرد و من می‌دانم که به جای بهداد در هفته چهارم لیگ از چه وزنه‌برداری استفاده کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه ذوب‌آهن از ملی‌پوشان حمایت می‌کند و همان طور که می‌بینید با بهداد سلیمی هم قرارداد امضا کردیم حتی بعد از المپیک باشگاه پاداش قابل ملاحظه‌ای به سهراب مرادی و کیانوش رستمی داد بنابراین هدف مدیرعامل باشگاه حمایت از قهرمانان است، امیدوارم این ملی‌پوشان قدر حمایت‌ها را بدانند و باشگاه را دلسرد نکنند که سال بعد هم تیمداری نکنند چون هم دودش به چشم خودشان می رود و هم قراردادها ضعیف‌تر می‌شود همچنین دیگر وزنه برداران که از طریق ذوب‌آهن درآمدزایی می کنند ضرر خواهند کرد.

/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار