برانکو:صبا در غافلگیر کردن تیم ما ناکام ماند/ تنها به قراردادم با پرسپولیس فکر می کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صبا نتوانست ما را غافلگیر کند و با شایستگی این بازی را بردیم.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو درباره برد تیم پرسپولیس برابر صبای قم اظهار کرد: پنجمین برد متوالی خود را مقابل صبای قم بدست آوردیم و از این بابت خوشحال هستم. از استمرار کار بازیکنان رضایت دارم و اعتماد به نفس و عادت به پیروزی در بین بازیکنان ما وجود دارد که از صمیم قلب از بازیکنانم تشکر می کنم.ما مربیان معتقدیم که همیشه سخت ترین برد این است که از قبل تیم خود را برنده بدانید و همه انتظار داشتند ما برنده بازی باشیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: تیم صبای قم استیل و ساختار خوبی داشت و بازیکنان ما در کنار حمایت هواداران پرشورشان پیروز شدند، آنها قهرمانان ما هستند. صبا تمام تلاشش را کرد که ما را غافلگیر کند و منتظر بودند نقطه ضعف ما را پیدا کنند اما تکرار می‌کنم با سزاواری تمام این بازی را بردیم و با تسلط به بازی و میل به برد سه امتیاز این بازی را گرفتیم.جای خوشحالی دارد چرا که در جدول بیشترین اختلاف را با تراکتورسازی داریم.

برانکو افزود: قبل از آماده‌سازی برای این بازی می‌دانستیم که نسبت به حریف برتر هستیم اما به بازیکنانم گفته بودم در فوتبال دیروز وجود ندارد و اعتمادی به گذشته نیست، از فردا هم برای بازی با تراکتورسازی شروع می‌کنیم و اکنون برد امروز را فراموش خواهیم کرد.

وی درباره نبود چند بازیکن اصلی در این بازی اظهار کرد: بله حق با شماست. ما می‌دانستیم که نیمکت ما هم کیفیت لازم را دارد و بازیکنانی که به زمین می‌آیند همه آماده هستند و امکانات لازم را داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه صبا هم امروز بازی خوبی را ارائه کرد، تصریح کرد: من با این موضوع موافق هستم و صبا خیلی خوب کار کرد، بازیکنانش جنگنده بودند، این تیم در ضربات ایستگاهی خطرناک بود اما نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند. خوشبختانه همانطور که دیروز هم گفتم پیش‌بینی‌ها اتفاق افتاد و باید بگویم که کیفیت باعث برد ما شد.

برانکو در مورد صحنه‌ای که مدافع پرسپولیس توپ را از روی خط برگشت داد و احتمال دارد توپ گل شده باشد، گفت: شاید گل شده باشد اما گل نبود، اگر توپ گل شده بود داوران سوت می‌زدند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه عده‌ای معتقدند که داوران به پرسپولیس کمک کردند تا صدرنشین باشد، گفت: آنهایی که چنین حرفی را می‌زنند بنشینند و به دقت همه چیز را آنالیز کنند و ببینند که چقدر داوران به ما کمک کردند. فکر می‌کنم اگر صادقانه آنالیز کنند نظرشان برعکس خواهد شد. ما فقط با کار و تمرینات خودمان تمرکز می کنیم تا هرچه بهتر و آماده‌تر شویم. تنها وظیفه ما کار در زمین است و همه چیز را در زمین و در عمل نشان دادیم، این هدف ما است. 

برانکو در مورد بازی بعدی مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: طبیعی است که تمام تلاشمان را می‌کنیم تا برنده شویم، بازی بعدی ما با تراکتورسازی است، از ابتدای فصل اهدافمان را مشخص کرده‌ بودیم و هدفمان قهرمانی است اما اگر پیش از موعد روی کاغذ هم قهرمان شویم این وظیفه بازیکنان ما را سنگین‌تر می‌کند که بهتر و بهتر بازی کنند. اما واقعیت این است که ۳ بازی پیچیده دیگر پیش رو داریم، بازی با تراکتورسازی، استقلال و سپاهان سخت ترین بازیهای ما است. 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا شما به فکر رکورد برای کسب قهرمانی هستید، تصریح کرد: ما به دنبال رکورد نیستیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و البته می‌خواهیم بهتر بازی کنیم تا هواداران خوشحال شوند.

وی درباره اینکه اعلام شده شما بازیکنان خارجی را به باشگاه پرسپولیس آورده اید، بیان کرد: هرچیزی که رسانه‌ها می‌نویسند دلیل نمی‌شود که من گفته باشم. من هرگز از طریق رسانه‌ها در مورد بازیکن صحبت نمی‌کنم. به ندرت درباره آنها نظر می‌دهم مگر اینکه بخواهم از بازیکن تمجید کنم در این صورت اسم می‌آورم، حتی در بردها هم از یک بازیکن اسم نمی‌برم چرا که یک تیم برنده است.

سرمربی پرسپولیس درباره حضورش در تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: من یک سال و نیم دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم، بالاخره یکی سرمربی تیم ملی می‌شود، زمانی قلعه‌نویی بود، بعد دایی آمد، بعد قطبی و در نهایت کی‌روش سرمربی شد، پشت سر او هم یکی می‌آید، مشکل چیست که همیشه این سئوال را مطرح می‌کنید؟ من یک سال پیش قراردادم را ۲ ساله با پرسپولیس تمدید کردم، هنوز تمام نشده و تا پایان فصل آینده هم با این تیم قرارداد دارم بنابراین به هیچ چیز دیگر فکر نمی‌کنم.

وی در پایان درباره اینکه گلزنی به صبا دیر اتفاق افتاد،خاطر نشان کرد:  بازی ۹۰ دقیقه طول می‌کشد، صبا دفاعش را خوب سازماندهی کرده بود. آنها با ۱۱ بازیکن در ۶۰ و ۴۰ متر زمین دفاع می‌کردند و در چنین شرایطی نیاز به استمرار و سماجت است که بتوانیم فشار را زیاد کنیم و طبیعی بود که صبا در این مدت نتوانست تیم ما را متوقف کند. به هر حال خطر بالقوه هم روی دروازه ما بود اما بازیکنان ما اجازه ندادند حریف نفسی تازه کند و با گذشت زمان مشخص بود که دروازه حریف را باز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار