قزوین؛

نجات 13 مسافر در راه مانده

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: نیروهای هلال احمر استان، 13 مسافر گرفتار در برف را در حوالی آبگرم یله گنبد بخش کوهین شهرستان قزوین نجات دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ رضا گروسی افزود: این افراد از استان گیلان به این منطقه آمده بودند  که بارش برف موجب توقف خودروهای آنان شد.

وی اضافه کرد: پس از وقوع این حادثه، در راه ماندگان موضوع را به مدیریت بحران استان گیلان گزارش دادند و سپس با هماهنگی های انجام شده، تیمی از جمعیت هلال احمر قزوین برای نجات افراد گرفتار در برف عازم منطقه شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از مسافرانی که قصد عبور از مسیرهای ارتباطی و یا توقف در مناطق کوهستانی استان را دارند خواست تا قبل ازحرکت  از شرایط جوی منطقه مطلع شوند.

گروسی ادامه داد: با هماهنگی های لازم از سوی ستاد مدیریت بحران استان قزوین، همه تیم های امدادی و دستگاه های عضو این ستاد از جمله جمعیت هلال احمر، راهداری، مرکز فوریت های پزشکی و پلیس راه برای انجام ماموریت های امدادرسانی به در راه ماندگان، حادثه دیدگان و اسکان احتمالی آنها در محل های پیش بینی شده مستقرند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین 75 تیم خودرویی به همراه 240 نیروی پلیس به همراه یک فروند بالگرد، 45 دستگاه خودرو هلال احمر، 310 نیروی راهدار با 255 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین درقالب 30 تیم، 40 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 100 دستگاه خودرو امدادی سبک و سنگین در طرح زمستانی راه های ارتباطی استان قزوین حضور دارند  و به صورت شبانه روزی تا پایان اسفند ماه در جاده های استان مستقر هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.