اردبیل؛

يک قاچاقچی با محموله 225 کيلويی حشيش دستگير شد

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در عمليات مشترک مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اردبيل و آذربايجان شرقی يک قاچاقچی حرفه ای با محموله 225 کيلويی حشيش دستگير و يک دستگاه کاميون کشنده ماک توقيف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، سردار حسين عبدی از توقيف محموله بزرگ حشيش در عمليات مشترک مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اردبيل و آذربايجان شرقی خبر داد و گفت: در اين عمليات يک قاچاقچی حرفه ای که با استفاده از يک دستگاه کاميون کشنده ماک محموله 225 کيلويی حشيش را حمل می کرد دستگير و خودروی متعلق به وی نيز توقيف شد.

وی با تأکيد بر اينکه مواد مخدر بسترساز بروز جرايم وآسيب های اجتماعی و تهديدی جدی برای سلامت جامعه است، اظهار داشت: مقابله با فعاليت های مجرمانه قاچاقچيان و سوداگران مرگ به عنوان اولويت مهم مأموريتی ابلاغی از ناجا با جديت و احساس مسئوليت ويژه در مجموعه فرماندهی انتظامی استان پيگيری و کارکنان انتظامی به خصوص ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر مقتدرانه در اين مسير گام بر می دارند.

وی در ادامه از همکاری صميمانه و مشارکت حداکثری مردم با خدمتگزاران خود در نيروی انتظامی قدردانی و تصريح کرد: مشارکت و همدلی مردم با پليس ضامن اجرای موفق مأموريت های ناجا، افزايش شور و نشاط اجتماعی و ارتقاء کيفی احساس امنيت عمومی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.