هلاکت 22 داعشی در عملیات سپر فرات

ارتش ترکیه روز گذشته اعلام کرد در راستای بخشی از عملیات "سپر فرات" 22 عنصر داعشی طی 24 ساعت گذشته در شمال سوریه به هلاکت رسیده‌اند.

هلاکت 22 داعشی در عملیات به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی میدل ایست مانیتور؛ ارتش ترکیه روز گذشته (جمعه 8 بهمن) اعلام کرد در راستای بخشی از عملیات "سپر فرات" 22 عنصر گروه تروریستی داعش طی 24 ساعت گذشته در شمال سوریه "خنثی" شده‌اند.

مقامات ارتش ترکیه در توجیه علت کاربرد کلمه "خنثی کردن" گفته اند عناصر گروه تروریستی داعش پس از شناسایی، محاصره و سپس اسیر شدن به هلاکت رسیده اند.

در همین راستا، ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه در یکصد و پنجاه و هفتمین روز از عملیات "سپر فرات" بیانیه ای منتشر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح ترکیه موفق شده‌اند 272 هدف از جمله مرکز فرماندهی، پناهگاه، وسایل نقلیه، انبار مهمات و تسلیحات گروه تروریستی داعش را در شمال سوریه (مرزجنوبی ترکیه) شناسایی و منهدم کنند.

جت های جنگنده ترکیه همچنین 21 ساختمان که مقر و پناهگاه عناصر داعش محسوب می شد را بمباران کردند.

در این عملیات 73 بمب دست ساز نیز کشف و ضبط شد. از آغاز عملیات "سپر فرات" 3282 بمب دست ساز و 55 مین در شمال سوریه خنثی شده است.

عملیات "سپر فرات" از اواخر ماه اوت 2016 با هدف برقراری امنیت در مرز ترکیه و سوریه و ممانعت از ورود عناصر تروریستی به ترکیه آغاز شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۴:۴۹ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
خداروشکر داعشی ها کم کم دارن نابود میشن
آخرین اخبار