ساری؛

برگزاری کلاس داوری فوتبال در بابلسر

یک دوره کلاس داوری درجه ۳ فدراسیون فوتبال برای داوران مازندرانی در بابلسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در این دوره که به میزبانی هیات فوتبال بابلسر برگزار شد، ۲۵ داور مرد و زن زیر نظر دانیال مرادی، مدرس ساروی فدراسیون فوتبال با جدیدترین اصول داوری آشنا شدند.

داوران حاضر در این کلاس از شهرهای ساری، بابلسر، بابل، آمل، بهنمیر، فریدونکنار، سرخرود، نوشهر و بهشهر هستند و به مدت ۶ روز به صورت تئوری و عملی در مجتمع آموزشی رفاهی بانک ملی بابلسر و زمین فوتبال سردار شهید علیزاده آموزش دیدندند‌.

مدیریت کلاس داوری درجه ۳ فوتبال بابلسر را رضا عادل داور لیگ برتری فوتبال کشور با همراهی اصغر عباسی یکی از داوران این شهرستان بر عهده داشتند.

فرزاد امینی راد، سیدمحمد یوسفی و سیده ماه منیر صالح نژاد از ساری، محمد یوسفی تبار و امین بزرگی از بابل، سارا نصیری از قائمشهر، سعید علی پور از نوشهر، سینا کوچکی، زهرا دماوندی و سیده زهره تهامی از بهشهر ، علی اسماعیل تبار، سید علی قاسمی و کامبیز قاسمی از آمل، مجید غلامی و فاطمه ولی نتاج از بهنمیر، سید هاشم حسینی، علی محمدی، سید شهاب الدین حسینی امیرحسین محمدپور و پریسا کاظم پور از بابلسر، فاطمه اسلامی جدیدی از فریدونکنار، محسن اخوان و پوریا شیرودی و محمد جواد پورقاسم از سرخرود، شرکت کنندگان در کلاس داوری فوتبال بابلسر بودند.

انتهای پیام/ ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار