اردبیل؛

اختصاص 156 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان اردبیلی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۵۶ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان استان اردبیل اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ جهانبخش نژادجواد در جلسه اعطای تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان استان اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته امسال به تعداد یک هزار و 354 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده و برای اجرای طرح‌های خوداشتغالی بیش از 156 میلیارد و 316 میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بانک‌های عامل بیش از 115 میلیارد و 206 میلیون ریال تسهیلات به مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد اردبیل پرداخت کرده‌اند، افزود: در حال حاضر به تعداد یک‌ هزار نفر از مددجویان با دریافت وام اشتغال از محل منابع بانکی شغل مورد نظر خود را ایجاد کرده و مشغول به فعالیت و کسب درآمد هستند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه 349 نفر از مددجویان نیز با اخذ 40 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع امدادی وارد بازار کار شده‌اند، بیان کرد: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت از مهمترین اهداف کمیته امداد است که با همکاری هر چه بیشتر بانک‌های عامل تلاش داریم گام‌های موثری را برای خوداتکایی مددجویان برداریم.

نژادجو با بیان اینکه بیشترین شغل ایجاد شده برای مددجویان استان در زمینه دامپروری است، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت منطقه و استعداد مددجویان، 656 شغل دامپروری در سطح استان ایجاد شده که تاکنون نتایج مثبتی را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی، شیلات، صنایع دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و خدمات از جمله شغل‌های ایجاد شده در اردبیل هستند، اظهار کرد: تمامی طرح‌های اشتغال طبق استعداد و علاقه مددجویان و نیز ظرفیت منطقه اجرا شده است تا هیچ خللی در روند توانمندی خانواده‌ها وارد نشود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.