هواشناسی:

دمای هوا کاهش می‌یابد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با نفوذ توده هوای سرد به استان طی روزهای آینده خصوصا در اواخر هفته دمای هوا بطور محسوسی کاهش می یابد.

دمای هوا کاهش می‌یابد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان‌دهنده خروج تدریجی سامانه بارشی از اواخر وقت امروز می باشد.

وی گفت: پیش بینی می شود از بامداد فردا همزمان با خروج سامانه از استان، وزش باد با جهت شمال غربی آغاز گردد. با توجه به تداوم وزش باد، روزهای یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس متلاطم پیش بینی می شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین با نفوذ توده هوای سرد به استان طی روزهای آینده خصوصا در اواخر هفته دمای هوا بطور محسوسی کاهش می یابد.

وی ادامه داد: بر این اساس، آسمان نیمه ابری تا تمام ابری در برخی نقاط همراه با بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق، فردا کاهش ابر همراه با وزش باد و در برخی نقاط پدیده مه را شاهد خواهیم بود.

مساعدی اضافه کرد: جهت باد نیز جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت 8 تا 32 کیلومتر در ساعت و به صورت لحظه ای تا 44 کیلومتر در ساعت ، فردا شمال غربی با سرعت 16 تا 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی گفت: همچنین ارتفاع موج 60 تا 120 سانتیمتر گاهی تا 150 سانتیمتر از فردا در سواحل شمالی و مرکزی استان 90 تا 180 سانتیمتر است.

پیام مساعدی اظهار داشت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 03:55 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 10:13 ،جزر دوم ساعت 14:45 و مد دوم در ساعت 21:06 دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.