ساری؛

دستگيری سارق بيمار نما در ساری

سارق بيمارنما در يکی بيمارستانهای شهرستان ساری دستگیر شد.

سرهنگ زيدالله کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری از شناسايی و دستگيری سارق بيمارنما در يکی بيمارستانهای اين شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پي سرقت اموال و اشياء قيمتی کارکنان و کادر درمانی يکی از بيمارستان های ساری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 اين شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و انجام تحقيقات پليسی به يکی از بيماران که به علت بيماری نامشخصی در بخش اورژانش بيمارستان بستری بود مشکوک شدند .

سرهنگ کاظمی گفت : ماموران با انجام تحقيقات پليسی متهم را که با تظاهر به بيماری حاد پس از بستری شدن در بخش های اين بيمارستان اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه ، وجه نقد و اموال قيمتی کارکنان وکادر درمانی اين بيمارستان می کرد شناسايی و دستگير کردند .

وی افزود: در ادامه تحقيقات پليسی يکی از همدستان متهم که در فرصتی مناسب اموال سرقتی توسط متهم را به خارج از بيمارستان می کرد نيز شناسايی و درحين انتقال اموال مسروقه دستگير شد .

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در بازرسی های به عمل آمده از متهمان چندين دستگاه گوشی تلفن همراه ، وجه نقد و اموال سرقتی کشف شد .

متهم و همدست وی پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.