تبریز؛

جدال سوم گسترش فولاد و ذوب آهن

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز مقابل ذوب‌آهن اصفهان صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در روز دوم از رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، گسترش فولاد تبریز در خانه مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیرد.
شاگردان فراز کمالوند پس از پشت سر گذاشتن دیدار پرحاشیه هفته هجدهم مقابل پرسپولیس و شکست یک بر صفر مقابل این تیم، امید زیادی برای کسب پیروزی مقابل ذوب‌آهن و از دست ندادن امتیازات این بازی خانگی دارند.
ذوب‌آهن اصفهان نیز در بازی قبلی خود با یک گل مقابل فولاد خوزستان به برتری رسیده و در مجموع پنج بازی قبلی خود، سه برد و دو تساوی از خود به جای گذاشته است.
دیدار رفت دو تیم در روز 21 مرداد ماه، با تساوی یک بر یک پایان رسیده بود و این دو تیم، روز اول دی ماه نیز در چارچوب بازی‌های جام حذفی به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی دو بر صفر ذوبی‌ها به پایان رسید.
در مجموع پنج بازی قبلی گسترش فولاد و ذوب‌آهن، یک برد سهم آبی‌پوشان تبریزی شده، دو برد سهم اصفهانی‌ها و دو بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.
شاگردان فراز کمالوند هم اکنون با 24 امتیاز هفتم هستند و ذوب آهن با 32 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته است.
دیدار بین دو تیم از ساعت 14:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد آغاز می‌شود و بر اساس اعلام کمیته داوران، محمدرضا اکبریان به همراه آرمان اسعدی، یعقوب سخندان و سعید وفا پیشه، داوران این بازی هستند.
گفتنی است؛ مسعود ابراهیم‌زاده و رضا خالقی‌فر، محرومان گسترش فولاد و دانیال اسماعیلی‌فر، تنها محروم ذوب‌آهن در دیدار امروز هستند.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار