اصفهان؛

اولین کارگاه آموزش مهارت های قصه گویی ویژه مادران در اصفهان برگزار می شود

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از برگزاری اولین دوره کارگاه آموزش مهارت های قصه گویی ویژه مادران عضو کتابخانه ها و کتابداران کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، امیر هلاکویی، هدف از برگزاری این دوره را تربیت مادران قصه گو و مشارکت آنان به عنوان مربی در کتابخانه های عمومی عنوان کرد.
وی اظهار کرد: این کارگاه بنا بر اهمیت و نقش موثر قصه گویی در انتقال مفاهیم آموزشی-تربیتی، مادران به فرزندان برگزار می شود.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان افزود: در این دوره مفاهیم "چه بخوانیم،چطور بخوانیم و چرا بخوانیم” با حضور مدرسان متخصص به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.
وی خاطرنشان کرد: این کارگاه 28 بهمن به مدت یک روز برگزار می شود.
هلاکویی در خصوص نحوه ثبت نام در این کارگاه گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به کتابخانه عمومی بهصورت حضوری و با پرداخت هزینه در این دوره ثبت نام و یا نام و نام خانوادگی خود را به شماره 100045014 پیامک کنند.
هم اکنون 175 کتابخانه نهادی و 110 کتابخانه مشارکتی با فضایی معادل یکهزار و 300 مترمربع و 200 هزار نفر عضو در استان اصفهان فعال است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.