مشهد؛

ضرورت توجه فدراسیون هندبال به هندبال بانوان در شهرستان ها

رئیس انجمن هندبال بانوان گفت: فدراسیون هندبال باید با تخصیص امکانات و اعتبارات به ورزش شهرستان ها، به کشف استعدادها و رشد هندبال بانوان کمک کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پروانه نظرعلی در حاشیه مسابقات هندبال دانشجویان دختر دانشگاه کمک فدراسیون به کشف استعدادهای هندبال بانوان شهرستانهاهای کشور افزود: اگر یک چهارم از اعتبارات هندبال آقایان به هندبال بانوان اختصاص پیدا کند شاهد توسعه و رشد هندبال بانوان در سطح کشور و بهبود جایگاه تیم ملی بانوان هندبال در آسیا خواهیم بود.

وی گفت:هندبال بانوان در شهرستانها دارای پتانسیل و استعدادهای زیادی است و فدراسیون برای رشد هندبال بانوان باید به این ظرفیت توجه کند.

رئیس انجمن هندبال بانوان گفت: بیش از 500 مربی و 800 داور هندبال در بخش بانوان فعال هستند که برای افزایش دانش تخصصی آنها کلاس های آموزشی برگزار می شود.

نظرعلی افزود: استعدادیابی هندبال بانوان از مدارس و آموزشگاه ها شروع شده تا با شناسایی استعدادهای جوان، تیم ملی قدرتمندی به مسابقات بین المللی اعزام شود.

رئیس انجمن هندبال بانوان گفت: هم اکنون تیم ملی هندبال بانوان برای کسب آمادگی به منظور حضور در مسابقات آسیایی کرده جنوبی در در اردوی تدارکاتی به سر می برد.

انتهای پیام//ف.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.