رییس کمیسیون نظامی طالبان در زابل به هلاکت رسید

رییس کمیسیون نظامی گروه طالبان با ۹ عضو دیگر این گروه در یک کمین نیروهای پلیس ملی و ارتش ملی درولایت زابل به هلاکت رسید.

رییس کمیسیون نظامی طالبان در زابل به هلاکت رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، مولوی صدیق، ربیس کمیسیون نظامی هراس افگن طالب با ۹ هراس افگن دیگر در یک کمین هدفمند نیروهای پلیس ملی وارتش ملی که روز گذشته در روستای بند تنور ولسوالی ارغنداب ولایت زابل انجام شد، به هلاکت رسید.

مولوی صدیق؛ یکی از افراد مهم و مشهور دهشت افگنان طالب بود و در طراحی و سازماندهی حملات تروریستی در مربوطات ولسوالی ارغنداب ولایت زابل نقش مهمی داشت.

وزارت امور داخله می گوید که از نزد این گروه دهشت افگنان طالب مقداری جنگ افزار نیز بدست آمده و به نیروهای پولیس ملی و ارتش در این رویداد آسیبی نرسیده است.

وزارت امور داخله تاکید کرده است که نیروهای پولیس ملی در سال جاری در عملیات های ضد تروریستی خویش، هسته رهبری هراس افگنان را در نقاط مختلف کشور مورد هدف قرار داده اند که در جریان عملیات های مختلف، تا کنون ده ها فرد کلیدی، شامل: والیان، ولسوالان، قاضیان نام نهاد و فرماندهان نظامی این گروه از بین رفته اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.