کرمانشاه؛

بدون زنجیر چرخ تردد نکنید

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به ادامه بارش‌ها در سطح استان، گفت: در برخی محورها علاوه بر بارش برف شاهد کولاک، یخ زدگی و مه گرفتگی هستیم و از رانندگان میخواهیم بدون زنجیر چرخ در محورهای استان تردد نکنند.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فضل الله شیری گفت: در حال حاضر در منطقه حسن آباد، گردنه چهارزبر و محور "شاه‌بداغ" در مسیر سیمره-اسلام آبادغرب شاهد کولاک هستیم.

وی با بیان اینکه تردد در بیشتر محورهای استان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است، گفت: در محور اسلام آبادغرب–کرمانشاه در محدوده شهر ماهیدشت، علاوه بر بارش برف، مه گرفتگی را نیز داریم که دید افقی را بسیار کاهش داده و تردد را در این محور سنگین کرده است.

شیری تصریح کرد: با شرایط موجود در این محور، انسداد مسیر در پی تصادف وسایط نقلیه سنگین در آن متصور است.

وی با بیان اینکه برخی محورهای استان دچار یخ زدگی شده‌اند، گفت: هم اکنون در محور "شاه بداغ" و نیز "پلنگانه" یکی از محورهای فرعی منطقه اورامانات، یخ زدگی داریم که نیاز است رانندگان علاوه بر استفاده از زنجیر چرخ با سرعت مطمئنه در این مسیرها حرکت کرده و از ترمز ناگهانی و یا چرخش فرمان ناگهانی اجتناب کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه به دلیل پاکسازی حریم راه توسط نیروهای راهداری، امکان انسداد کوتاه مدت برخی محورها وجود دارد، از همه افراد خواست از انجام سفرهای غیرضرور در این شرایط آب و هوایی به طور جد خودداری کنند.

وی همچنین از رانندگان خواست تا از سالم بودن سیستم گرمایشی خودروی خود پیش از سفر اطمینان حاصل کرده و حتما پتو و مقداری مواد خوراکی نیز همراه داشته باشند.

شیری همچنین بر همراه داشتن زنجیر چرخ تاکید کرد و از رانندگان خواست پیش از انجام سفر، نحوه بستن زنجیر چرخ را فرا گیرند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، زنجیر ، چرخ ، تردد ، رییس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.